مثلن یکی باشه,یکی دیگه هم باشه...خدا هم همراهشون باشه....

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

مثلن یکی باشه,یکی دیگه هم باشه...خدا هم همراهشون باشه....

مثلن من باشم.مثلن تویی ک نه میدونم کی هستی و نه میدونم دلم میخواد کی باشی,باشی.مثلن امشب باشه.مثلن همینقد تاریک و شرد باسه.مثلن کلی لباس گرم پوشیده باشم.مثلن یه پلیور ابی نفتی پوشیده باشی.حالا فرض کن شال و کفشمم ابی نفتی باشه.فرض کن تو ماشین باشیم.مثلن پراید یا مگان نباشه! پشت فرمون باشی و من رو صندلی کناری سرم و تکیه داده باشم به صندلی و گرمای بخاری مستم کرده باشه!مثلن جلو عروسک فروشی ای ک دوس دارم نگه داری و چند دیقه بعد با یه خرس کوچولوی قهوه ای و پشمالو برگردی.مثلن بدونی تنها موندن تو ماشین و انتظارو دوس ندارم و زود بیای.مثلن بری برام ذرت مکزیکی بگیری.بدونی تو این سرما هر چقدم پاتوقو دوس داشته باشم بستنی بم مزه نمیده.مثلن نگران این نباشم ک مامان و بابا بدونن کحام و با کیَم.مثلن لوس نباشیم.مثلن عادی باشیم.معمولی باشیم.بدونی ک خستم و حوصله صدا ندارم.ساکت باشم.ساکت باشی.خمیازه بکشم.خمیازه نکشی.بعد خوابم بگیره.بعد یهو چشمامو باز کنم.بعد ببینم همش خواب بوده چون من که ازین شانسا ندارم!! +نوشته شده در دیشب!!! اما حالا... مثلن من باشم.تویی ک میدونم کی هستی هم باشی.وایسم رو به روت.زُل بزنم تو چشات...داد بزنم و بگم که ازت متنفرم....بعد چشای عسلیِ من بی تفاوت باشه...اروم باشه...چشای مشکیِ تو خیس شده باشه...از خیسیِ اشک برق بزنه...اما فقط نم شده باشه...هیچ اشکی نیاد رو گونه هات...نیادرو گردنت....نیاد رو یقه ی پیرهن چارخونت...چون نباید اشک بریزی...!!!! مثلن قول بده دیگه تو خوابمم نیای.زهر مارم میشه.میفهمی?!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  15 / 1 / 1393برچسب:,ساعت 10:37  توسط badbadak